deneyimlianne2 Riskli olup yatmak zorunda olan küçük bebeği olanlar napıyorsunuz? Yardım eden oluyor mu, son aylar çok zormuş. Son 1 buçuk ay…
havvaana deneyimlianne2 aman amanher an her işe her dakika yardım edeyimmdiyen birileri yok yakınımda. Aydayılda bi görümcem bi üstten temizlik yapıp gidiyor onda anca iki gün yetiyor. Kendi ailem olsaydı yataktan kaldırmazdı ama ben yatmak zorunda olup da hala yatamayanlardanım yemek vs illaki ayaktayım son 28 sağlıkla gelse de kimseye muhtaç olmadan yaşamaya başlasam diye bekliyorum 😒
havvaana deneyimlianne2 öyle valla. Ben iki düşük yaptım şu an üçüncüye hamileyim ve 28.haftada 2 haftalık gerilik başladı üstelik sancılar da çıktı 1hafta hastanede yattım ve artık çok bunalmıştım doktor evde yatman şartıyla taburcu ederim dedi ilk 1hafta 10 gün kadar evde de yattım sadece yemek yapıp yeyip hemen yatıyodum ama sonraları işte bulaşıklar çamaşırlar birikmeye başladı yapan biri de yok yavaş kalktım ayağa şu an 36 bitti gündüz her an ayaktayım geceleri de uyuyamıyorum sersem gibiyim hayırlısı ile bir doğum olsa da hafiflesem
deneyimlianne2 havvaana oy geçmiş olsun az kalmış inşallah sağlıkla kucaklarınıza alırsınız. Biraz gerilim bizimkinde de var doktor kaşar peyniri ve kırmızı et önermişti. Belki işe yarar sende de
havvaana deneyimlianne2 çok teşekkür ederim canım ama benim plasental bir durum yoksa beslenmem güzel zaten gebelikten öncesinde de normalde de doğal beslenen sağlıklı yiyen biriydim ama yediğim şeyler plasentadan bebeğe geçmiyor 😕