Sare_34- Günaydın canım 1 ay önce gebelik şekerim çıktı 1 ay diyet yaptım ama sabah açlıklarım düşmedi bu sebeple insülin başladım geçen hafta. Sabah kalktın aç iken açlık şekerini ölçmen gerekiyor ve bu değerin 95 in altında olması gerekiyor. Sonra kahvaltı yaptın kahvaltıda agzına attıgın ilk lokma 08:00de mesela 1. saat toklugunu 09:00da ölçmen gerekiyor ve bu değerin de 140 altında olması gerekiyor. sonra 2. saat toklugunu da 10:00da ölçmen gerekiyor bu değerin de 120 altında olması gerekiyor. Yani toplamda her öğünde 3er defa ölçeceksin açlık , 1. saat tokluk ve 2. saat tokluk. Günde 9 defa