Bu postu açmayı hiç istemezdim 😔 😔 Önce dış gebelik dediler sonra betayla karşılaştırıp düşük yaptığımı söylediler ve o kadar rahattılar ki asla unutmam en son tanı konulduğunda alttan ultrasonla bakıp(hmm evet canım kanaman var biraz düşük yapmışsın sen yaaa )alaycı bi tonlamayla..
5 haftalık bebeğimi kaybettim 😔 10 gün oldu ama net öğreneli 1 hafta geçti üstünden cuma günü kontrole gidicem rahim kendini toparlamış incelmiş gayet güzel ve temiz beta değerlerine 10 gün sonra mutlaka kadın doğuma giderek baktır ve muayene ol dediler 4 gün önce kanamam da Sancımda bitti ama 2 3 saattir şiddetli sancı vuruyo adet sancısından daha çok (düşük yaparken bu kadar sancı çekmedim) bazen şiddeti artınca dik duramıyorum üzücü bi tecrübe ama yaşayan bilgisi olan var mı? 😔Temiz dedi ama parça kalmış olabilir mi? Lekelenme dahi yok şu an sadece sancı eğer normalse boşuna acil çalışanlarını meşgul etmiyim (Zaten artış devam ederse dayanamayıp gidicem cumaya kalmadan)