Nazlican46 Normal doğumda kesi olduğunda doktordan fazla dikmesini isteyebilir miyiz genişleyen vajinanın daraltmasi olması için yaptıran varmı böyle bişey yoksa bunun için ayrica ameliyat mı olmak lazım doğumdan sonra
yigitinannesi0820 Nazlican46 benim ilk doğumda ebe yapmıştı bunu gerçekten farkediliyordu ben bırak istemiyorum artık dediğimde kızmıştı bana ama iyiki yapmış
Nazlican46 TTtutku doktorum acil durumda gelecek doktorumun ebesi yapacak doğumu ona doğum esnasında mi demeliyim yoksa doktora şimdi sorayimmi acaba biraz utanıyorum bide
Nazlican46 yigitinannesi0820 ebeye istersek yapıyor yani dimi ay utanıyorum ben bunun derdindemisin falan derler diye djdhdh
Nazlican46 Nursemother hayır normal dikilsin demek istedim yani doğumdan sonra vajina genişliyor o genişleme olmasın diye eski halini istiyorum aslında
Balbebek012 Nazlican46 bence doktorunls konuş ben doktorunla konuşmadan bile daraltmış ve estetik dikiş yapmış sanki hiç dikiş yeri yok gibi. Özele gitmiştim 🌸
Nazlican46 Balbebek012 doktor acil bir durum olduğunda gelecek doğuma normal doğum oldugu için ebe yapacak ozeldeyim bende ama doktora söylemem lazimmi şimdi kontrolde falan yoksa doğum geldiğinde ebeye mi soylim
Simay13 Peki bu devlette geçerli mi diyebiliyor muyuz ki. Bende merak ediyordum bunu. İyi oldu bu postu gördüğüm. İlk dogumumdan sonra fark etti. Eskiye göre bayaa fark vardı. Bunda öyle olsun istemiyorum
berceste5155 Simay13 devlette ebeler doğum yaptırdığı için ebelerle konuşman lazım bence doktor ne dese yalan olur
Simay13 berceste5155 cekinecek birşey yoktur ama cekinirim ki. Şayet o da iyi bir ebeye rast gelirsem derimde. Offf.
Nazlican46 Simay13 bende utanıyorum aslında ama söylememiz lazım bence çünkü bide doğumdan sonra vajinal daralma ameliyatına girmek istemiyorum çevremde herkes normal doğum sonrası çok genişlediğini söylüyor kendi iyiligimiz için soylicez mecbur
yigitinannesi0820 Nazlican46 valla benim ebem kendi yapmıştı ama söylersen yaparlar ztn dikiş atılıyor
Simay13 Nazlican46 tabi ameliyat olunuyor onun için ama ekstra operasyona gerek var mı. Dikiş yapılıyor işlem yapılıyor madem. Bir kaç fazla dikişten nolur ki. Biz demeden yapmalari lazım bence