Brtnabyy 32. Haftada izne ayrılınca doğum sonrasına izin az kalmış oluyor.o yüzden çalışabilir raporu alıp 37. Haftaya kadar +5 hafta daha çalışmak doğum sonrası bebekle geçirilecek süreyi 5 hafta daha uzatmak oluyor.Ne kadar geç ayrilsanizda çocuk en fazla 3 aylık oluyor doğum izni bittiğinde.Çok yetersiz en az 6 ay anne sütü deniyor ama 2-3 ay sonra işe başlamak gerekiyor keşke bunda da bir değişiklik yapılsa.Ben çalışabilir raporuyla hâlâ çalışıyorm.Doğum iznim bitince de bir kaç ay daha rapor almayı düşünüyorum çocuk biraz daha toparlanmış olsun diye.