MeltemEA Bende yurtdışından alışık olduğum için soda hastasıyım 🥲
Normalde su yerine onu içeriz..
Ama yine de hamileliğimden beri günde bir bardağa indirdim.
Kimse içme, içemezsin demedi, kendi kendime verdim bu kararı 🫠
Zararını bilmiyorum duymadım hiç varsa bilelim