Dml_bgrc Arkadaşlar daha 4 haftalık hamileyim ama kasıklarımda kramplar oluyor ilk gebeliğim normal midir
Haticemustafa Dml_bgrc normal canm onlar yerlesme agrisi oluyor 2 ay falan hissediyosun oyle sonrasinda geciyor Sen genede dikktli ol canm yeni yeni yerlesmeye calisiyor simdi😊 rabbim saglikla kucagina almak nasip etsin insllah