Canım gönlünü ferah tut insallah bisey olmaz bu sıralar kendını cok yorma ve doktoruna sor bu durumu belkı ılac yazar ve bu durumdan kolayca kurtulursun canını sıkma benim gebeliğimin basında da olmustu sonrasında geçti ilk zamanlar bazen de normal çok olmadıgı sütece rn kısa zamanda doktoruna bildir cok geçmiş olsun. Canımı sıkma