mucizeem 15+3 gün sizlerde de akıntı da çoğalma oldumu?yoksa tərs giden bir durum mu var bende?sürekli tuvalete gitme isteyi var ve eski günlerle kıyaslarsak akıntıda çoğalma var.lütfen bilen varsa neden olduğunu söyleye bilirmi?siz de mi yaşadınız?
Fatmasnny mucizeem idrar yollarında sorun olabilir canım. Doktoruna gidince danış bence tahlil yapacaktır. Akıntı hep oluyor ama doktorum özellikle son haftalarda çoğaldığını söylemişti bana