Ben 22+1 deym ilk gebeligim ama henuz net hissetmedim ve ic karnim var karnim cok fazla çıkmamış ic karnin omdugu icin net hissetmiyrsn diyorlar dogru mu sizce sadece az az hissediyrm ama hareket mi degil mi cozemedm yardimci olurmusnz merak ediyorum