Arkadaşlar 8. Haftadan beri dehşet şekilde bulantı oluyordu kusuyodum sonra maden suyu içerken geçtiğini farkettim hatta hiç kusmamaya başladım günde 2 tane içiyorum ve çok iyi geliyor bir sakıncası olurmu sizce şuan 9+4 oldum 4 gündür günde 2 tane içiyorum zararlı olmaz dimi