Bilirim o acıyı küçükken çay sobanın üzerine dökülüp sobadan benim üstüme dökülmüştü … tam 3 ay hastanede yattım .. hayatımın en kötü dönemlerinden biriydi . Siz bu postu yazınca o acıyı yeniden hissettim Rabbim Şafii ismiyle tez vakitte şifa versin hemencecik iyileşsin inşallah 😔🙏