Sevgiiiakby Merhaba kızlar ben 7. Haftama girdim bugün itibari ile. Ne zaman gitsem ultarasonda bebeğimin kalp atışını duyarım. Sizler kaçıncı haftada duydunuz
ArvenMom Sevgiiiakby herkeste farklı oluyo canım kimisi 6 haftada duyuyor kimisi 8 ben 6+0 da duymuştum
Beyza-bebek Canım ben 6+3 de gittim sadece kese göründü bebek görünmedi . Doktor hemen olumsuz yok boş gebelik falan dedi hiç umudumu kaybetmedim 8 +3 günde gittim çok şükür bebeğimi de gördüm kalp atışını da duydum bir hafta daha bekle derim büyüsün annesi🥰
Melekleriminanesiyim2 Bende 7 haftada gittim keseyi gördük bebek daha görünmedi haftaya tekarar gel dedi fakat ben dayanamiycam 7 + 2 oldu bu gun tekrara gitcem insallah görürüz.
Melekleriminanesiyim2 Sevgiiiakby Gittim tekrar hastaneye doktor emin olamıyor 10ngun sonra gel diyor ozele bu yüzden gitmek istemiyorum simdi devlet hastanesin sen randevu aldim oraya gitcem pazartesi
Eflinnisa Sevgiiiakby sat tarihime göre 6+3 karnımdan baktı kese düzgün ama boş dedi vajinal ultrasyonla baktı kalp atışını duyduk orda 6+1 haftalık cıktı