Son iki-üç saattir şiddetli regl ağrısı gibi ağrım oluyor. Belime de vuran bir ağrı. Öyle doğum sancısı gibi öldürücü bi ağrı değil bence ama normalden baya farkı da var. 10-15 dk arayla şiddetleniyor ama karnımda kasılma falan yok. Yani yumru falan oluşmuyor karnımda. Ama belim ve kasıklarım normalden baya fazla ağrımakta. Bebek hareketli gayet. Hareketler de ayrıca ağrıtıyor ama beni düşündüren aniden çıkan ve 2-3 saattir ara ara gelen bu kasık ve bel ağrısı. Normal mi yoksa yaklaşan doğumun habercisi olabilir mi?