nursomyurek 85 çok iyiyimiş. Benim de suyum fazla bebeğim de iri 2 hafta önden gidiyor gelişimi. Şeker testi yaptık sorun çıkmadı. Ama açlık 100ün altına inmiyor tokluk da bazen iyi bazen yüksek. Beslenmeme dikkat ediyorum. Bu su fazlalığı sebepsiz de olabiliyormuş, şekeriniz yoksa muhtemelen sebebi yoktur