Fuhen Sinan beyin kliniğine gitmedim ama benim gittiğim klinikle anlaşması olduğu için detaylı ultrasonumu kliniğe gelip o yapmıştı. Alanında uzman bir doktor ve her detayı güzelce anlatıyor. Biz çok memnun kaldık. Bebişin pozisyonu uygun olduğu için de çok güzel fotoğraflar yakaladık.