DenzRya üç defa ameliyat geçirdim, her gireceğimde eş dost, ah o ameliyathanenin soğuğu vah o ameliyathanenin soğuğu diye söylenip dururlardı. Hiç birinde de öyle sonradan hatırlayıp ah vah edecek kadar bir soğukla karşılaşmadım. İkisi lokal biri genel anestezi idi yani her ihtimalde soğuk olsa bilirdim değil mi.
Sanırım korkudan tansiyonu falan düşüp de üşüyormuş gibi hissediyorlar, ameliyathane soğuk geliyor. Ama emin ellerdeyim her şey yolunda gidecek diye düşünerek girdiğimizde hiç bir sıkıntı da olmuyor.
Yani ameliyathane soğuk diyenlerin kendi kişisel algısı o bence, siz takılmayın.