Damla_06 merhaba ben çok sık yaşıyorum 34 haftadaym ve gerçekten bebeğin hıçkırıkları olduğunu okumuştum bu da iyi bir şeymiş internette yazana göre tabi :) yutma refleksi gelişmiş olduğu anlamına da geliyormuş dilerseniz okuduğum yazıyı bulup paylaşabilirim 💐