Sevgili anneler, anne adayları ve kadınlar öncelikle herkese iyi akşamlar ve sağlıklı günler :)
34 haftalık hamileyim ve son kontrolüm geçtiğimiz Cuma günü oldu. Doktorum suyun çok iyi bebek çok hareketli ve her şey yolunda dedi ama bebek hala dönmemişti. Zaman yaklaştıkça doğum şekli konusunda meraklanmaya başladım açıkçası normal doğum yapmakta istiyorum ama benzer durumlar yaşayan veya deneyimlerini paylaşan olur mu? Şimdiden çok teşekkür ederiiim :)