Zeyn7 Kızlar sadece afederssniz tuvaletim var gibi gidiyorum yok 40 haftadayiz hiçbir belirti yok şuan sadece oramda agri var bunlar doğum için başlangıç mıdır
1anne2bebe Zeyn7 bebek çıkmaya çalışıyor tuvalete gidip kakam var diye ıkınma son hazırlığını yap ve bi an önce hastaneye git sağlıkla al kucağına inşallah
Kubra_260571 Büyük tuvalet gelme belirtisi doğum belirtisi olarak kabul ediliyor zaten 40. Haftadasınız başlamış olabilir beklemeden gidin bence içiniz rahat etsin en azından açılmanız olmuş olabilir
Asyabuse Doktorum doğum belirtisi olduğunu söylemişti bence duşa girip son hazırlarınızı halledin ve hastaneye başvurun
Merveofs Büyük tuvalet hissi doğum başlangıç belirtisi yatış yapınca ebem demişti. Hastaneye gidin derim hazırlıklarınızı yapıp