Selam kizlar
- Haftada 2 gun boyunca gecmeyen sağ karında ağrı şikayetiyle doktora basvurdugumda yatirildim ve 4 gun hastanede kaldim. Bu surede erken dogum tehlikesi adi altinda ciger gelistirici ve progestan verildi. Agrilari ben hissediyorum ama nstde birsey cikmiyordu. Rahim agzi 29mm olculdu en son agrilar azalinca kendi istegimle hastaneden ciktim ama aklimda soyle birsey kaldi bu durumda ne zaman kontrole gitmem gerekir? Bu uzunluk karsisinda doktorunuz ne dedi?
İlk gebeligimde riskliye gidiyordum 2 haftada bir son aylar haftada 2 gune dusmustu. Randevu tarihin var ama gec kalmakta istemiyorum.
Devlete gidiyorum riskliye mi yönlendirilirim?
Siz bu durumda ne kadar zamanda bir kontrole çağırılıyorsunuz?