Sip85 Selam güzel anneler 10 haftalık hamileyim öksürürken bazen kasıklarımda ve rahimin olduğu yerde ağrı oluyor özellikle yatar pozisyonda iken. Sizce bu normal bir durum mu? Bilenler yada yaşayanlar yardımcı olursanız sevinirim. 😘🥰
Nhlhmz11 Sip85 ben dizlerimi çekerek hep oksuruyordum , gerçi hala aynı öyle oksuruyorum, hapsirirken de asla kasma eğil hapşır 😇
Tugceatabey evet normal canım hapşuruken ve öksürürken resmen kasığımda doku yırtıldı sanıyodum 12 13 haftaya kadar böyle oldu şuan 16 haftadayım olmuyo artık heralde bebek yukarı çıktıkça kasık rahatladı