AzraFarah Burmur10 26+5 iz bizde,gün içinde nadir hareket ediyor ama gece uyuduktan sonra bebeğimin hareketleriyle uyanıyorum. Gün içinde çok az hareket ediyor,gece de uyutmuyor . Otururken daha kısıtlı ama uzandığım Zaman değmeyin keyfine
Pinartkz Bu hafta çok arttı hareketleri ve daha şiddetlendi ayaktayken vurduğu zaman rahmimde hissediyorum biraz acı veriyor bu
Burmur10 AzraFarah evet bizimde otururken kısıtlı. Yatınca çok daha hareketli. Uykudan uyanıcak kadar hissetmedim henüz. Ama bazen sert geçişler veya hareketler hissediyorum evet.