Nesinn ldmzki bende kac ay boyle cikti ama bişey yokdu eger hamileyseniz idrari doker dokmez cikiyo zaten net bi şekilde. yine de insAllah vardir bebek
Eda_11 BaharE yaa çok pardon ben cevapladiginiz sohbeti görmedim kusura bakmayın 😂 Allah bağışlasın.sagsalim kucağınıza alirsiniz inşallah bebisinizi 😊