Drkmls Merhaba kızlar, Dün akşam göğsümden sarı bişey geldi. Sıvı değil ama katı ve yapışkan. Çok kaşındı o geldiğinde. Böyle bişey yaşayan var mı ? Bu arada 30 haftalık hamileyim.
Elom Drkmls canım ben 18 haftalık ken benden gelmeye başladı doktor normal dedi bazı insanlar da farklı olabiliyor
Aysenurtsr Agiz denilen bisey var, sari ama kati mi olur bilemedim. Bir de baya erken sanki. Yine bi doktorunuza sorun isterseniz.