Busearslnn https://share.icloud.com/photos/006Bhs6YeYCtiLYluapx6e5-g Arkadaşlar merhaba adetim 4 gün geçikti 2 gün önce test yapmıştım böyle çıktı az öncede çok açık bir pembe şekilde akıntım geldi acaba adetmi oluyorum yarın kan vermeye gidicektim siz böyle bir şey yaşadınızmı
Busel Busearslnn pozitif duruyor teste göre canım kan tahlili verin yarı kesin olarak orada çıkar canım benimde testim böyle çıkmıştı
Nurdrmz_24 Busearslnn sabah idrar teestinizi yenileyin ilk idrarınızla bence daha sonra kanama durumu devam ederse testin sonucuna göre doktora gidersiniz gebelik varsa genelgede progestan veriyorlar
Feyzaclk Busearslnn ben adet günümde kan gördüm kıpkırmızı sıvı bi kandı yerleşme kanı. Sizinki de öyle olabilir çünkü test pozitif görünüyor
cannjuuu Bazı durumlarda hamile olsanız da kan gelme durumu olabiliyor ama normal bir şey değil diye biliyorum. Bi kan testi verin ve hamileyseniz de hemen bi kadın doğum uzmanına görünün kan gelme durumu varsa