nolmusnolmus benimde aynı şekilde rahim kendimi doğuma hazırlıyor diye biliyorum ama bazen de sancı da olabiliyormuş çok sıklaşmasına bağlı. Sertleştiğinde ovalamanı tavsiye etmem. Benim doktorum sertleştiği zaman dokunma demişti. Bebek rahatsız oluyormuş. Tabi herkesin görüşü farklı. Benim doktorum söyledi. 😌