Selam kızlar.hamile kalmadan once çıtıpıtı bir mınyon kızdım ne zaman ki hamile kaldım şok denecek kadaf kılo aldım 🤣46dan 73lere kadar cıktım ee haliyle popom büyüdü eskiden hıc yoktu tahta kurusuydum 🤣ee bu durum benım hosuma gitti aynaya bakınca bı taraflarım dolgun gozukunce tabi.şimdi sorum şu bebek doğduktan sonra artık hızlı mı kılo verırım yoksa veremem mı bılmıyorum diyelımkı verdım eski halıme geri dönermıyım kalçam süzülüp gider mi yoksa kalır mı 🤣göğüslerim büyümedi sadece kalça büyüdü erisin gitsin istemıyorum benım gıbı olup kalan varmı ? Bu arada smaal pantalon gıyıyordum