Zeynep_alya FatmaAselinAnnesi_60 amiiin inşallah cümlemiz sağlıkla kaavusalim evlatlarımıza 😊😊 son güne kadar bekletmezler sanrim beni ikinci hamilelik ve sezeryan olduğum için
Tuuba_ust Zeynep_alya benim de 26 ve ilki sezeryandı. İkincide normal doğum yapıyorlar diye duyuyorum ama benim doktorum riskli deyip konuyu kapatıyor. Sizin durum nedir?
FatmaAselinAnnesi_60 Tuuba_ust 1 buçuk 2 yıl geçince aradan öyle yapıyorlar diye biliyorum tabi riskli o yüzden her doktor kabul etmiyor
Zeynep_alya Tuuba_ust benim arada 2 yas 9 ay olacağı için hiç normal demedi doktorum hatta çok ağrım oluyor dedim araları yakın ondan ağrın olur dedi benden daha yakınlari vardır onlar nasıl geçiyor düşünemiyorum ☹️