Benim hiç bir ağrım olmadan idrarda epey yüksek enfeksiyon çıktı , rengi ve yoğunluğu değişmişti ama birsey anlamamıştım antibiyotik kullandım 1 hafta bende şimdi düzeldi çok şükür
Daha öncesinde geçirdiğimde bende ağrıdan duramıyorum hatta bir keresinde acile gitmek zorunda kalmıştım:D kıvranıyordum resmen ilaçtan sonra 2 3 gün içinde geçti
Birde bol su tüketebilirsen tüket içine ben artık bir kaç damla sirke de damlatıyorum
Eskisi gibi olmadı hiç bir zaman çok şükür