İlk zamanlar cok ağrı oluyor demişlerdi ama ilk zamanlar olmadı bende ilk kalkmada zorlanmıştım sadece ama 4 bucuk sene geçti doğum yapalı ve ben bel fıtığı oldum geçen sene bel kemiğimde eğrilik oldu boynumda da fıtık ve düzleşme oldu yani oğlumu yaka iğnesi gibi büyüttüm ve sallamadan uyumadıgı için 4 sene salladım sabah 6 7 ye kadar ayağımda kucağımda uyuyakaldıgımı biliyorum belki de ondan ama kalıcı oldu bel ağrısı 2. De mecburen spinal olacak Allah’ın izniyle