Kizzzzzlarrrr nasılsınız bir gün daha geçti kaldı 23 çok şükür çarşambaya da az kaldı ay gelse de rahatlasak öğrensek neyin ne olduğunu artık çatı kemiği ağrısı göbek içi acısı devam bizim kız da hareketli durmuyor mübarek gün geçtikçe daha ağırlaşıyor onu daha iyi anladım ayakta is yaparken sanki omuzlarımdan aşağı çekiliyor tüm gücüm öyle kötü oluyorum sizde durumlar nedir nasıl gidiyor bakalım