bebeğim bence yarın gitme insan göremeyince tedirgin oluyor ben 4 +5 te gittim doktor göremedi ben çok korktm 6+2 de gittim bu defa kese var bebek görünmüyor dedi boş gebelikten söz etti biraz ilk gebeliklerde oluyormuş baya korkuttu 10 gün bekle dedi kese 25mm olacak kesin görünmesi lazım dedi eğer görünmezse üzülerek kürtaj dedi 10 gün berbat bir süreçti kendimi baya üzdüm 7+3 te gittim çok şükür bebeği gördük kalbini duyduk
beni dinlersen 7. haftayı bekle