Kızlar selam doğuma 3 haftam kaldı ve sezaryen olacağım. Sizce genel anestezi mi daha konforlu spinal mi? Ben aslında panik biri olduğumdan ve spinalde baş-boyun ağrılarını çok duyduğumdan genel olmaya karar vermiştim ama genelden uyanınca ağrının çok olduğunu söylüyolar, sonuçta ameliyattan yarım saat sonraki acı hissiyle 6 saat(spinal uyuşukluğu) sonraki acı hissi bir değildir.. aşırı kararsız ve endişeliyim. Deneyimleriniz neler ve ne önerirsiniz??? (Bebeği görme açısından değil sadece konfor ve acı açısından yorumlayın lütfen🙏🏼)