Bende lazere gtmştm yaklasik iki senedrde gtmyordum , gebelik düşündüğüm için . Bikini bilgesii seyrek ckmsti zaten . Onuda iki 3 hafta once agdayla kendim aldim . Cnkuu jilet falan yaparsam gttgm lazerde bosa gtcektii. Kuafre gdcek kadar cokta yoktu hemen evde iki dkikada hallettm valla