Hnfdmr26 Ebru_turk bir çay kaşığı karbonatı yarım çay bardağı suyla karıştır bi anda içiver geçirir o zararı da yok
Ebru_turk Hnfdmr26 kız işte suya katılan hiç bir şey içemiyorum onu hic icemem heralde ama teşekkürler zorda kalırsam burun tutar içerim ☺️
Merymklc nazlinazli59 40+1 den sesleniyorum geçmiyor bu yangın😁 doğurunca rahatlıyacaz geceleri uyuyamıyorum son ayda daha çok baskı yapıyor alan daraldığı için bunu yazarken bile yanıyorum😁 doğalda ilaçta geçirmedi beni 9 aydır neler çekiyorum ya
Hnfdmr26 Ebru_turk suya katılan hiç birşey niye içemiyorsunuz bebeği en çok su besler su içmeye çakışman lazım
rabiaudn soda içebilirsiniz birde rennie çiğneme tableti bana cok iyi geldi doktorunuza danışabilirisniz 🙂
Baloglum93 nazlinazli59 papatya çayı öneririm 4 5 gündür kursak yanması yaşıyorum papatya çayı gecirdi
Ebru_turk Hnfdmr26 suyu içerim bak ama nasıl desem suya sirke konursa karbonat mesela şu suya katılıp içilen ilaçlar filan onlarida icemem susuz asla yaşayamam ama içinde bir şeyler olursa icemem kız
Emasilo Haftalarda başlayan mide yanmam artarak devam ediyor. Hatta bir de mide ağrısı eklendi dünden beri. 32. Haftadayım. Süt, elma ne varsa denedim. Doktorum mide koruyucu yazdı çok zorda kalınca içiyorum o bile fayda etmedi bugün😔 ayva biraz rahatlatıyor beni.
Gizzgzz nazlinazli59 bende olmuştu o dönem soda içiyordum ve gaviscon şurup var mide yanması için renne şurupran daha iyi onu kullanabilirsin ama en iyisi soda içip yürümek