InsAllah Amin kizlar 🤲🏻 Buraya yazamadan duramadim🌝 eshime de soyleyemiyorum.Neden pozitif dusunmuyosun diye sinirlenir belki.Buraya yazip icimi dokuyorum.Bi de mide bulantisi kokulara hassaslik filan hic boyle seyler yok.ilk 3hafta asherdim cok yedim o kadar.Ilkinde kokulara hassastim.Simdi hic boyle seyler yok