Ozlem77 Arkadaşlar bebeğinin başı ⅚ ay da hala aşağıda olan var mı bu durum normal midir başı aşağıda olunca ters mi dönmüş oluyor çok sancı ağrı yapıyor kendini taş gibi ediyor oturup kalkamıyorum
2aslan_annesi07 Ozlem77 22. Haftada detayliya girdim baş geliş dendi hala da öyle erken dönmüş bebeğim☺️
Eldgrn Ozlem77 26+5 den beri öyle doktor sıkıntı edecek durum olsa söylerdi doğuma kadar öyle bekleyen duran çok kişi
Tubaa41 Ozlem77 dünden beri bende yaşıyorum o sorunu korkuyordum hatta baya yürüyemiyorum bile ama normal olduğunu söylendi formda da
Ozlem77 Eldgrn Bebek tutunmuyor dedi progestan a başladı bi daha ki hafta gidince şuan daha iyi fitil etki etmiş dedi sancı ağrı oluyor böyle son haftaları yinede görebiliyoruz değil mi
Eldgrn Ozlem77 20 başlarında dönen çok kişi gördüm stres yapma bol bol dinlen benim sorun teşkil etmiyordu hala devam ediyoruz 36+5 olduk
2aslan_annesi07 Ozlem77 hayır fark etmedim bile muayene de öğrendim sadece ayakları yukarda tekme vs de hissediyorum batma oluyo arada kaburgamda o kadar bunlar da normal seyler
Likayolcusu Eldgrn ne güzel inşallah benim ikizlerde baş aşşa erken dönerlerde ilerde sorun çıkmaz 🥰🤲🤲
Ozlem77 Eldgrn çok teşekkür ederim canım inşallah bende o haftaları görürüm sizde sağlıkla kucağınıza asırsınız inşallah 🙏
Likayolcusu Eldgrn 17 aylık kızımla dinlenmek pek mümkğn olmuyor ama yine de dikkat etmeye çalışıyorum
Defnesa Benim ogluşumda 20. Haftadan beri baş geliş pozisyonunda şimdide kanala yerleşmiş kalçam çok ağrıyor egzersiz verdi fizik tedavi doktoru
Ozlem77 Defnesa kaçıncı haftanızdasınız daha öncede ağrı sancı hissettiniz mi sert ediyor muydu kendini benimki Rahime baskı yapıyor
Ozlem77 Defnesa rabbim bi avazda kurtarsın sizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah o haftaları görmek bana da nasip olur inşallah çok zorlanıyorum
yagztalha Benm ilk gebeliğim de öyle döndü 7. Ayda nişanıö gelmşti iğneyle ilaçla durdurdu doktor sonra hep yattım 38. Haftada dogdu