Hiç korkulacak bişey yok bende belden oldum 6 yıl önce korkmuştum ama hiç korktuğum gibi değildi 6 da girdim akşam 18:15 kızım doğdu 18:30 ameliyathaneden çıkmıştım ilk ayağa kalkma zor olur dediler hep hiç zorlanmadım ☺️ gece yürüdüm sabah yürüdüm hep yürüdüm ve hemen atlattım 1 hafta sonra hiç bişey olmamış gibiydi sağlıkla alın kucağınıza ❤️ şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum yine heyecan yine korku var 😂