acelyamom Selam kızlar nst ye kacinci haftadan itibaren giriliyor ve özel hastanelerde nstye ayrı ücret veriliyor mu ?
Kaderyas0327 acelyamom ben özel hastaneye şikayetim üzerine gidip nts ye bağlandım o zaman 35+3 tüm şimdi 38+2 yiz ve benden ücret almadılar söyleyim dedim ☺️🤗
Nefesimm acelyamom 34 den beri nst giriyorum her muane öncesi. Muane actirdigimiz gun nst 25tl veriyoruz nst ye ikinci kez gititgimizde kontrol oldugu icin 65tl aliyolar nstye
Fatmasnny acelyamom 37. Hafta itibari ile girdim ama doktordan doktora değişiyor. Bizim gittiğimiz hastanede ayrıca ücret almadılar
Bekleyenler acelyamom 35 te başladı. Hastanesine göre değişiyor. Önceden gittiğim hasta e alıyordu. Şu an gittiğim hasta e almıyor
deleytedmom257 Ben 3 kez girdim şimdiye kadar ve 30 tl. Alıyorlar😔😡sanki çok araç gereç kullanıyorlar gibi.15 gün içerisinde tekrar girmek istersen nst ye para alınmıyor
alperenimmmmm ben 33 te girdim 20 vun icinde 2 defa daha gidiyorum ve ucretsiz oluyor ilk muayenede 100 tl aliyor
VahideEktirir Ben normalde 35. Haftada gricektim fakat 3 gün önce lekelenme olunca ozman nstye bagladılar bi sorun olmadıktan snra 34 ve 35. Haftada griliyo dye biliyorum