serennt 16+2 olduk bebeğimin hareketlerini çok hissetmiyorum hatta hissedemiyorum gibi sizce normal mi ne zaman hissedilir tam olarak
Likayolcusu serennt aynı sayılırız benim ikiz olmasına rağmen ve ikinci gebelik günde bazen bir bazen hiç his etmiyorum normal bu haftalarda bir iki haftaya gümbür gümbür olurlar 😃
Sermec27 serennt ilk oğlumu 18 de ikinci oğlumu 16 da hissetmistim çok normal yakında başlar hareketler 🥰