Gulsumsagir5416 Bebişinizin hareketlerinizi ilk ne zaman hissettiniz ben 21. Haftamdayım sanki hissetmeye başladım gibi 💛🥰
yagizegemom Gulsumsagir5416 20. Haftaya girdiğim gün ilk tekmesini yedim beyefendinin 🐣17-18 den itibaren seyrelti şeklinde hissediyordum🥰
Damla_06 Sanki içinde yüzüyormuş bi hissediyo insan o haftalarda. Benimde ilk gebeligim bende o haftalarda hissetmiştim. Şimdi tekmeleri karnımdan çıkıcak resmen.