shrbnaltn 32+1 olduk kızlar çok az zamanımız kaldı kızıma kavuşmaya sağ Salim kucağıma almak istiyorum bir an önce 56 günümüz kaldı hem heyecan karışık duygular yaşıyorum sizler kaç haftalıksınız ne kadarınız kaldı sohbet edelim ❤️
Ada-Uras-Asya shrbnaltn 32+1 deyiz aynıyız ama 37 haftada alınacak bizimki 4. Sezeryan olacağı için 03.03.2023 inş
Yarenheybeli Ada-Uras-Asya bu tarihte olmasını o kadar çok istiyorum ki hem eşimin doğum günü hemde evlilik yıl dönümümüz
Sabiaa Ada-Uras-Asya bizde tam 33 haftalığız. 3 Mart a istiyoruz.bakalım doktorumuz uygun görücek mi💜
Gurbet06 selam kızlar 👋 bizde 31+4 olduk bugün Rabbim hayırlı hamilelikler hayırlı ve kolay dogumlar nasip etsin 🙏 bebislerimizi saglıkla kucaklarımıza alalım insallah 🙏🙏♥️♥️