Poncikkkkkk şöyle soylim ben çit kırıldım,sürekli hastalanan,ufak tefek minyon bir kızım ben bile normal doğum yaptiysam herkes yapabilir :) korkacak bişey yok.sancim öğlen 1 de başladı.hatta bnm doğumgününü eşim supriz yapmıştı bir yandan pasta yedim bir yandan sancı çektim.tabi sancı dediğimde yarık saatte bir bel ağrısı gibiydi.merdiven indim çıktım,duş aldım,evimi topladim,dua ettim ve akşam 6 gibi hastaneye gittik. Canım yanar da sezeryan isterim diye devlete gittim hatta.dogumhanede bir saat daha egzersiz yaptım. Ve saat sekiz gibi kızım kucagimdaydi.hemde ilk çocuğum tecrübesiz olmama rağmen.daha iyi ikinabilsem dah çabuk dogabilirdi.ayrica en fazla üç aya rahmim toparlandı,genişleme olmadı kesinlikle.inan doğum yapmamış gibiyim.dogim bitince kziimi kucağıma verip çıkardılar dogumhaneden.yeniden doğmuş gibiydim.kziimla hep kendim ilgilendim.korkma.dogum Rabbimin bize verdiği en büyük mucize.insallah sana da nasip olur.simdi ikinciye hamileyim.zaman hemen geçsin istiyorum :)