Cansel44 5 haftalıkken benim de lekelenmem olmuştu 8 haftaya kadar devam etti tabi bu sürede iğne ve Progestan kullandım. Stres yapma ve bol bol dinlen canım.. ben lekelenmem geçene kadar zorunlu kalmadıkça ayağa bile kalkmadım. Kalp atışı İçin de hep olumlu düşün bazen öyle olabiliyor.. Allah hakkınızda hayırlısını versin