Mayki geçen hafta aynısını benim eşim de söyledi gelen giden yok daha da burda daha önceden açılan post vardı baktım bulamadım doğum başlangıcı ile alakalıydı diye bekliyorum sabırsızlıkla ne zaman gelecek bakalım 36+5 olduk bizde Çarşamba kontrol var doktor açılma genişleme varsa zaten söyler onu bekliyorum bende