Kubraarslan28 Ben bir aydır yatıyorum 4 .ayımıza girdik doktorum kanama gördüğü için istirahat etmemi söyledi sizlerde böyle sıkıntılar yaşandımı
Kfiliz Kubraarslan28 rabbım şifa versın canım sağlıkla kucağına al. Hepimiz sağlıkla alalım inşallah :)
Nuraysss Kubraarslan28 daha önce erken doğum kaybım olduğu için doktorum bu gebeliğimde hareket kısıtladı 12. Haftaya kdr bi nebze rahattm serklajdan sonra hiç bir ev işi yapmadm ama en azından bi hava almaya cıkıyordum. 18. Haftada problem yaşamaya başladık 32 ye kdr sadece doktora yemeğe ve tuvalete kalktm. 35 ten snra yürüyüşe başlayabildim çok şükür şimdi 37 deyiz 🙏🏻 zor geçiyor ama unutuyorsun gidiyor 😊
bsr0101 Kubraarslan28 12.haftamda kanamam başladı 27.haftadayım erken doğum riskim var 12.haftadan beri yatıyorum 4 ay olacak doktor haricinde dışarıya çıkamıyorum Allahım sonunu güzel eylesin inşallah sabır 🤲
Kubraarslan28 Nuraysss Nuraysss Allahım şifa versin sabredicez mecbur stres yapmayın gelip geçiyo zaman bebeğini sağlıklı bi şekilde kucağına alınca herşey geçer inşallah 🫶🏻
Kubraarslan28 bsr0101 Allahım esirgesin rabbim hayırlı sağlıklı bi şekilde kucağınıza alın inşallah sabır benım annem 9 ay beni doğurana kadar yatmış anne olmak kolay değil rabbim şifanızı versin inşallah ❤️
Kubraarslan28 Kyy01 doktor sadece kanamam olduğunu söyledi yarın kontrolümüz var hayırlısıyla bakıcaz cinsiyeti öğreniriz inşalllah
Meri___s Kubraarslan28 gebeliğim doğuma kadar riskli geçti😁 hep kanamam oldu eşi aşağıda olduğu için. Hep düşük riski vardi onu atlattık sonra erken doğum riski oldu 🤷 kızım 36 hafta da geldi sağlıklı cok şükür🙏 3.210 kilo 50 cm doğdu🥰 Allah şifa versin inşallah Allah herkesi salığla kucağına almayı nasip etsin
Kubraarslan28 Meri___s çok şükür rabbim sağlıklı huzurlu uzun ömürler versin Allahım hayırlı evlatlar versin inşallah ❤️❤️❤️
Ebruuuu16 Tüp bebekle hamile kaldım o süreçte yattım sonra heöen ardından kanamalar başladı 17 haftalıgım şuan ilk günden beri yatıyorum. Benim de bebeğin eşi aşagıda dedi doktor ayrıca benim hep agrılarım oluyo oturamıyorum bile. Allah yardımcımız olsun 🤲