Naçizane tavsiyem doktor kontrol en sağlıklı olanı,benimde kahverengi leke gelmişti ultrasonla bakınca kanama alanı görünüyor demişti haftada bir iğne olmuştum 3 hfta ve yanında progestan kullanmıştım çok şükür geçmişti bende bu durumla karşı karşıya kalınca araştırma yapınca kırmızı olmadığı sürece srun dye okumuştum