15 haftalıkken cinsiyeti öğrenmeye gittim. Bağdaş kurmuş naptiysa bacaklarını açmadı bebeğim.Doktor yandan duruşunu ve kemik yapısınida kıza benzetti. Sizlerde de böyle olup cinsiyeti değişen oldumu. Bir kızım var ikinciye hamileyim. Öncelikle sağlıklı olsun yeter 🥰💕