merhaba 28 haftalık gebeyim bebeğin harekelerini devamlı aşağıda hissediyorum vajinann hemen üstünde önceden yukarıda da hissediyordum ama çok uzun zamandır hep aşağıda hissediyorum devlet hastanesine gidiyorum 7 snde randevum var böyle bir durumu yaşayan varmı